http://www.petitchef.ro Retete usor de preparat!

Follow by Email

sâmbătă, 19 octombrie 2013

                                             
                                                       Ciuperci cu maioneza si usturoi

Ingrediente:

  • 400 g ciuperci (o cutie)
  • 3-4 catei de usturoi
  • sare 
  • piper
  • pentru maioneza(120-150 g maioneza): 1 galbenus de ou, ulei, 1 lingurita mustar
Preparare:
Daca folositi ciuperci proaspete se curata de pielite, se oparesc , se lasa sa se raceasca si sa se scurga de apa.
Eu am folosit ciuperci la cutie, le-am tocat si le-am pus peste maioneza. La sfarsit punem sare si piper dupa gust si usturoiul pisat.
Pentru ornat am folosit sfecla rosie, castravete, ceapa verde si felii mici de paine prajita cu condimente.


Pofta buna!

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu