http://www.petitchef.ro Retete usor de preparat!: Gogosi aromate cu portocala

Follow by Email

luni, 3 martie 2014

Gogosi aromate cu portocala

Ingrediente:
  • 150 g faina
    • 2 lingurite praf de copt
    • 60 ml lapte
    • 50 g zahar
    • 40 g unt
    • coaja de la o portocala
    • ulei pentru prajit (aprox 300 ml)
    • zahar pudra vanilat
    Preparare:
    Intr-un bol amestecam faina cu praful de copt. In alt bol frecam untul care trebuie sa fie la temperatura camerei cu zaharul, apoi adaugam laptele si amestecam pana cand zaharul se topeste. Amestecul de lapte il adaugam treptat peste faina amestecand continuu pentru a nu se forma cocoloase, la sfarsit am adaugat coaja rasa de la o portocala.
    Am pus uleiul intr-o oala mica si l-am pus sa se incalzeasca pe aragaz la foc mediu. Intre timp am format bilute din aluat, cand s-a incins uleiul adaugam bilutele pe rand si le prajim pe ambele parti pana devin aurii.
    Pofta buna!

    6 comentarii :

    1. Buna dimi !
      Oare nu te-ai intrebat niciodata de ce ai asa putine comm la toata munca ta deosebita ? Iti spun eu : azi te-am descoperit si mi-ar fi facut placere sa ma abonez la blogul tau , ptr a primi toate postarile tale prin mail ... dar oricat am cautat n-am gasit o rubrica de abonare ... nu intreprinzi ceva in acest sens ?
      O primavara frumoasa-ti doresc !

      RăspundețiȘtergere
      Răspunsuri
      1. Buna ziua! Va multumesc ca imi apreciati munca! Este in partea dreapta rubrica unde scrie "Inscrieti-va pe acest site", acolo va pute-ti scrie! O primavara frumoasa! Si imi cer scuze ca nu am raspuns mai repede la mesaj, dar nu am mai intrat de ceva timp pe blog! O zi frumoasa!

        Ștergere
    2. Buna,numele meueste Andrei.Mi-ar face placere sa te cunosc.Adresa mea de e-mail AmIsraelJai@yahoo.com.

      RăspundețiȘtergere
    3. Buna Alina,numele meu este Andrei.Mi-ar face placere sa te cunosc.Adresa mea de e-mail AmIsraelJai@yahoo.com.

      RăspundețiȘtergere
    4. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      RăspundețiȘtergere