http://www.petitchef.ro Retete usor de preparat!: Sandvis "Broscuta si Catelus"

Follow by Email

vineri, 11 aprilie 2014

Sandvis "Broscuta si Catelus"


Ingrediente:
Aluat:

  • 125 ml apa
  • 225 g faina
  • 1/2 lingurita sare
  • 1/2 lingurita zahar
  • 2 linguri ulei
  • 1/2 plic drojdie uscata
Pentru sandvis am folosit:
  • branza topita pentru uns
  • o frunza salata verde
  • 3 felii sunca presata
  • cascaval afumat
  •  felii de rosie
  • castravete
  • ardei rosu
  • 1 crenvurst
Preparare:
Aluat:
Se dizolva drojdia in 125 ml apa calduta, apoi adaugam zaharul, sarea si uleiul. La sfarsit adaugam toata faina si amestecam  pana se incorporeaza bine. Alatul il lasam la crescut 30 de minute.
Dupa ce a crescut aluatul modelam formele dorite. Eu am facut broscute si cap de catelus.
Forma de broscuta am facut-o astfel: am modelat  o mingiuta mai mare, iar ochii se fac din 2 mingiute foarte mici. Se fac 2 gauri in mingiuta mai mare si se lipesc ochii, apoi se ung cu 1 galbenus de ou amestecat cu 1 lingura de lapte. Iar catelusul l-am facut dintr-o foaie de aluat si i-am pus ochi din snitel.
Formele se coc la temperatura medie (treapta 3 de la aragaz) pana acestea se rumenesc. Cat sunt calde le taiem pe mijloc si punem in sandvis  ce dorim. 
Formele se pot face si din aluatul cu care se face painea.
Pofta buna!

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu