http://www.petitchef.ro Retete usor de preparat!: Ciorba simpla de spanac

Follow by Email

sâmbătă, 24 mai 2014

Ciorba simpla de spanac

Ingrediente:

  • 1 kg spanac
  • 200 g smantana
  • 1 ceapa mica
  • 3 lg faina
  • lapte
  • zeama de la o lamaie
  • sare/vegeta
Preparare:
Eu am folosit o ala de 5 L. Punem in oala 3 L de apa, cand incepe sa clocoteasca adaugam spanacul pe care l-am spalat si i-am rupt coditele. Lasam spanacul 10 minute, apoi il punem la scurs. Intre timp punem apa intr-o oala si cand incepe sa fiarba adaugam spanacul si il mai lasam sa fiarba vreo 20-25.
Intr-o tigaie mica am pus putin ulei, am calit o ceapa mica pe care am tocato marunt, apoi am adaugat 3 linguri de faina si am amestecato cu ceapa si uleiul, apoi am adaugat 200-300 ml lapte si am amestecat pana s-a ingrosat sosul.
Sosul obtinut l-am pus peste spanac si mai lasam sa fiarba 10 minute. Cand e gata punem sare si zeama de lamaie dupa gust, apoi se ia oala de pe foc si adaugam smantana.

p.s. daca puneti prea multa zeama de lamaie si este prea acra ciorba mai adaugati lapte.

Pofta buna!

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu